ابراهیم زاده: همه Ù…ÛŒ توانند با روزه فوتبال هم بای کنند

ابراهیم زاده: همه می توانند با روزه فوتبال هم بای کنند




 

 


ابراهیم زاده: همه می توانند با روزه فوتبال هم بای کنند


تاریخ : چهارشنبه ،
28 تیر 1391

سرمربي تيم نفت تهران گفت: بازيکنان فوتبال مي‌توانند در ماه مبارک رمضان روزه بگيرند و بدون مشکل بازي کنند.


منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري پيش از بازي با راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که بار ديگر در خدمت دوستان هستم و ليگ جديدي را آغاز مي‌کنيم. شروع ليگ جنبه‌هاي مختلفي دارد؛ همه نگاه‌ها به اين است که تيم‌ها چطور شکل گرفته و بسته شده‌اند که ما از موقعي که با نقش شروع کرديم و اهداف را بررسي کرديم تلاش کرديم کار منسجمي داشته باشيم.

وي ادامه داد: در فصل گذشته شاهد اتفاقات ويژه‌اي بوديم که کمتر کسي آنها را باور مي‌کرد، اتفاقاتي که براي پرسپوليس، فولاد و ذوب آهن پيش آمد جهش نفت تهران و صبا هم جزء همين مسائل است.

در فصل جديد نيز بيش از 2 هفته نيست که دايي مربي تيم راه‌آهن شده، البته اگر تيم راه‌آهن را بررسي کنيم متوجه مي‌شويم بازيکنان آن همان تيم فصل گذشته هستند که ديديد آخر فصل چقدر خوب بازي کردند و در اين فصل با نفراتي کامل‌تر آمده‌اند.

ابراهيم‌زاده با اشاره به بدنسازي تيم‌ها گفت: تيم‌هايي که ديرتر بدنسازي کرده‌اند ممکن است فصل را سر و حال‌تر برگزار کنند، اما آنهايي که تمرينات بدنسازي‌شان زودتر شروع شده ممکن است در ابتداي بازي‌ها دچار افت شوند.

خوشبختانه ميانگين سني تيم ما 24 سال است و تمرينات را هم به موقع شروع کرديم و تنها تيمي بوديم که 6_ 7 بازي تدارکاتي داشتيم. اميدوارم به آنچه که نفع و استحقاقش را دارد برسيم و کار را در اين مسير با اقتدار ادامه دهيم.

ابراهيم زاده در مورد اينکه بازيکنان مورد نظرش جذب شده‌اند يا نه گفت: شما ممکن است 4_ 5 نفر را در هر پست رديف کنيد، اما اگر نفر پنجم هم جذب شود باز با خواست مربي جذب تيم شده است، اما همه مي‌دانند که باشگاه ما در چه سطحي بازيکن گرفته است ولي در نهايت تمامي بازيکنان با تائيد مربي جذب شده است. من نمي‌توانم بگويم آنها را نخواسته‌ام اما همه مي‌دانيم که ما چه خواسته‌هايي داشته‌ايم که به اينجا رسيده‌ايم.

وي در مورد اينکه تيم نفت يک تيم بي حاشيه است گفت: شايد شما بيشتر به پرسپوليس و استقلال سر بزنيد و يا کمتر از تيم تراکتور‌سازي هم بنويسيد اما اين مسئله معني‌اش آن نيست که تيم ما خبر ندارد يا کساني در اين تيم کار نمي‌کنند بلکه اين خصيصه شما خبرنگاران است.

ابراهيم زاده در مورد حق پخش تلويزيوني گفت: اين حق همه مردم است که بتوانند فوتبال را تماشا کنند شايد خيلي‌ها نتوانند به ورزشگاه‌ها بيايند اما دوست داشته باشند بازي‌ها را ببينند اين بخش حق مردم است اما بخش حق باشگاه‌ها و خود فوتبال از درآمد هم مطرح است. در تمام دنيا بيشترين درآمد باشگاه‌ها از حق پخش مستقيم باشگاه‌هاست، پس مسئولان ذيربط بايد توجه کنند شما بهتر مي‌دانيد پخش‌هاي تبليغات قبل، بين و آخر بازي چه درآمد زيادي دارد؛ اين حق باشگاه‌ها است. اگر همه معتقديم که فوتبال باشگاه‌ها بايد مستقل باشند و وابستگي نداشته باشند بايد اسپانسر بگيرند و به اين سمت و سو برويم که حق پخش بازي‌ها داده شود.

سرمربي سابق ذوب آهن در مورد اينکه مدير‌عامل باشگاه ذوب آهن اعلام کرده هيچ بازيکن و مربي‌اي از اين تيم طلبکار نيست و در حالي که برخي از بازيکنان سابق اين تيم از اين باشگاه شکايت کرده‌اند گفت: اينکه مديرعامل باشگاه گفته کسي طلبي ندارد مي‌توانند صورت حساب‌ها را نگاه کنند اما ما طلب داريم و شخصا از فدراسيون مي‌خواهم که به اين مسئله رسيدگي کند همان‌طوري که تا زماني که بازيکنان تسويه حساب دارايي ارائه نکنند و حق ثبت هيئت فوتبال شهر ديگر را نپردازند قراردادشان ثبت نمي‌شود و کارت آنها صادر نمي‌شود خود فدراسيون هم بايد در مورد تسويه حساب مالي باشگاه‌ها اقدام کند و از باشگاه‌ها بخواهد اين تسويه حساب‌ها را ارائه دهند.

وي ادامه داد: ذوب آهن يکي از بهترين باشگاه‌هاي ايران است که همواره در مسائل مالي خوب عمل کرده اما از نظر قانوني سال قبل براي باشگاه‌هاي دولتي مشکل پيش آمد. من شنبه صبح با آقاي براتي مديرعامل کارخانه ذوب آهن صحبت کردم او گفت که در اولين فرصتي که پول بيايد به همه بازيکنان و مربياني که از اين باشگاه رفته‌اند صحبت مي‌کنيم و نحوه پرداخت‌ها را مشخص خواهيم کرد. به اميد آن روز مي‌نشينيم تا اين مشکل حل شود.

ابراهيم زاده در مورد برگزاري مسابقات فوتبال در ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان و گرماي هوا باعث شده بازي‌ها بعد از افطار برگزار شود و اين حسن خوبي است و بازيکنان مي‌توانند روزه بگيرند و مشکلي هم پيش نيايد.

تمرين تيم‌ها هم قبل يا بعد از افطار بايد زير نور برگزار شود. من بحث علمي‌اي را مطرح مي‌کنم اينکه بهترين زمان براي تامين انرژي 3 ساعت بعد از فعاليت شديد است. سال‌هاي قبل هم تمرينات و بازي‌ها در ماه مبارک رمضان برگزار مي‌شد و بازيکنان روزه مي‌گرفتند و آنهايي هم که روزه نمي‌گرفتند مسئوليت بر عهده خودشان است و همچنين راهکاري داشتند که در زمان ديگري روزه بگيرند.

ابراهيم زاده تصريح کرد: فصل گذشته من در نزديک‌ترين زمان به اذان مغرب تمرين را آغاز مي کردم مثلا اگر ساعت 20.30 دقيقه تمرين بود تمرينات من ساعت 7 شروع مي‌شد و بلافاصله بعد از تمرين و اذان بازيکنان مي‌توانند انرژي خود را تامين کنند و مشکلي هم پيش نمي‌آيد و 2_3 ساعت بعد هم غذا مي‌خورند اگر بعد از افطار هم تمرين بگذاريم بلافاصله بعد از اذان با چند خرما و آب انرژي بازيکنان تمرين مي‌شود و از نظر غذايي براي بازيکنان مشکلي پيش نمي‌آيد. نبايد صحبت‌هاي حاشيه‌اي عنوان شود. مي‌توان اين مسئله را حل کرد و مشکل شرعي هم به وجود نمي‌آيد. چرا بايد بازي‌ها يک ماه به تعويق بيفتد در آن صورت به جاي آنکه هر 6 روز يک بار بازي کنيم مجبور مي‌شويم 3 روز يک بار بازي‌ها برگزار شود و اين بيشتر به بازيکنان فشار مي‌آورد.

ابراهيم زاده در ابتداي جلسه در مورد اينکه چرا تلفني پاسخگوي خبرنگاران نيست به شوخي گفت: چون مي‌خواهم بيشتر شما را ببينم.

در پايان نشست خبري دايي نيز ابراهيم‌زاده و علي دايي يکديگر را ديدند که برخورد گرمي با هم داشتند و علي دايي به شوخي به ابراهيم‌زاده گفت چطوري اين همه لاغر شدي و وزنت را کم کردي.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل